Min kamp mot ätstörningar.

Idag börjar den.. min kamp mot ätstörningar. Jag är en 19 årig tjej som lever livet med ångest och sjuka tankar om mig själv och min kropp. Det går inte en minut på dagen utan att jag tänker på mina tjocka kropp. Jag har mina bra och dåliga dagar. Ibland kan jag faktiskt känna mig ganska nöjd med mig själv för att andra dagar bara känna hat mot min kropp. Jag är trött på att må så här dåligt och jag tänker göra något åt det. Jag accepterar inte det här nå mer. Jag ska skriva ner mina tankar och mina mål i den här bloggen och förhoppningsvis ska den här bloggen få mig att nå dom. Det känns lättare på något sätt när jag vet att andra läser om mig. Kommentera gärna mycket och hjälp mig.. så ska jag försöka finnas till hjälp för dig om du behöver. Vi kan hjälpa varandra. Det måste inte vara om ätstörningar det kan vara om vad som helst. Nu börjar vi ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0